Сайт вчителя початкових класів Непомнющевої Ірини Іванівни

 

Подорож у казку урок фізичної культури в 2 класі




Урок-подорож

Тема:Перешикування з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба на носках і п’ятах. Різновиди бігу. Загальнорозвивальні вправи в русі в колону по одному. Рухливі ігри.

Мета: - вдосконалювати навички виконання організуючих вправ, комплексу вправ на формування правильної постави;

-розвивати фізичні якості (загальну витривалість, силу, спритність, швидкість, гнучкість, сміливість та рішучість); формувати гарну, правильну поставу, орієнтування в просторі у рухливих іграх;

- виховувати наполегливість, чесність, дружність, дисциплінованість.

Місце проведення:спортивний зал

Інвентар:бутафорські колоски, обручі,стрічки двох кольорів, маски мишенят та півника, магнітофон.

Хід уроку

І.Підготовча частина.(10 хв.)

1. Шикування у шеренгу. Привітання.

Діти під музичний супровід заходять до залу. Шикуються.

Учитель:

- Любі діти, у наш клас

Завітали люди щирі,

Привітаймо в добрий час

Гостей посмішкою й миром!

Діти:

Добрий ранок вам!

Добрий ранок нам!

Добрий ранок всім!

Учитель:

Ми вам раді,люди добрі,

Ми вітаєм щиро вас!

Діти:

І запрошуєм ласкаво

В казкову подорож до нас!

2. Повідомлення         теми уроку.

- І дійсно, сьогодні у нас незвичайний урок. Ми помандруємо у казку!

А яку саме - відгадайте! (До залу заходять діти у масках півника та мишенят)

Півник:

Ку-ку~рі-ку!

Я - веселий когутець!

В мене гарний гребінець.

Мишеняток я вітаю

Та здоров’я всім бажаю!

Мишенята(вдають що сплять)

- Ой, не хочеться вставати,

Так ще хочеться поспати,ох-ох!

Ой,хто небуть , поможіть,

Цей будильник заберіть!

Вчитель:

- З якої казки ці герої?(«Півник і двоє мишенят»)

Пам’ятаєте, у казці Круть та Верть тільки танцювали та співали. А півник Голосисте Горлечко робив усе сам! Отож давайте усі разом допоможемо півнику! Тільки для цього треба потрапити у казку! Одягайте швиденько маски та рушаймо у подорож!( діти одягають маски)

3. Стройовівправи.

Півник:

-Мишенята, рівняйсь! Струнко!

Праворуч! Ліворуч!Кругом!

Кроком руш!

4. Різновидиходьби.

Під музичний супровід ходьба на носках, на п’ятках, напівприсяді, широкими кроками, навприсядки.

5. Різновиди бігу.

З підскоками,правим боком,лівим боком, «змійкою», з закиданням гомілок,з підніманням колін.

6. Загальнорозвиваючі вправи.

1. В. п. - руки в сторони. 1. Два рази плеснути у долоні перед грудьми - видих. 2. В,п. - вдих. Повторити 6-8 разів.

2. В.п. - о. с. 1. Присісти, руки вперед - видих. 2. Повернутися у в.п. -вдих. Повторити 4-5 разів.

3. В.п. - о. с. 1. Нахил уперед, пальцями торкнутися підлоги - видих. 2. В. п.- вдих. Повторити 4-5 разів.

4. В.п. - широка стійка ноги нарізно, рук» за спину. 1. Нахили вліво. 2. В.п. Те ж у другу сторону. Дихання довільне. Повторити 4-6 разів у кожну сторону.

5. В.п. - руки зігнуті в ліктях. Біг на місці. Після 15-20 с бігу перейти на ходьбу з поступовим уповільненням.

6. В.п. - ноги нарізно. 1. Піднятися на носки, руки вгору - вдих. 2. Руки через сторони вниз - видих. Повторити 4-6 разів.

ІІ. Основна частина.(25 хв.)

1. Перешикування з однієї шеренги в дві і навпаки.

Поділ на дві команди. Привітання команд

Команда «Круть»:

Ми веселі мишенята

Любим бігати.стрибати.

Наш девіз - веселий сміх

Переможемо усіх!

Команда «Верть»:

Мишенята ми малі,

Але спритні і швидкі!

І сьогодні на цім святі

Наша ціль- перемагати!

Півник:

-Ось дружні команди

Зібрались пограти

Здорові,веселі,

Спортивні мишеняти

2. Рухливі ігри

1. Гра«Хвостики»

Півник:

Весело зараз будем грати

Приготуйтесь мишенята!

А гра буде в нас така –

«Висмикни хвоста!»

Кожна з команд заправляють у штанці «стрічки-хвостики» різних кольорів. По команді «мишенята» починають бігати і висмикувати у «мишенят» іншої команди «хвостики». Через 2 хвилини гра припиняється. Виграє та команда, яка найбільше збере стрічок.

2. Руханка          « Дощик»

Учитель виконує певний рух, усі повторюють його.

Чи знаєте ви, який буває дощик?

Піднімається вітер (потираємо руки).

Падають перші краплини дощу(клацаємо пальцями).

Почалася злива (плескаємо долонями по стегнам).

Злива перетворилась на бурю (тупаємо).

Ось буря стихає (плескаємо долонями по грудині).

Стихає злива (плескаємо долонями по стегнам).

Припиняється дощ, падають останні краплі (клацаємо пальцями).

Шумить тільки вітер (потираємо руки).

Ось дощик скінчився! Вийшло сонце.(Діти піднімають руки вгору)

3. Гра «По купинам».

Вчитель:

-Ой, які калюжі утворив цей дощ! Давайте спробуємо їх перестрибнути. (Діти парами рухаються вперед перекладаючи обручі по черзі на підлогу)

4. Гра «Збери колоски»

Дві команди стоять навпроти одна одної на відстані 4-5 м, кожна за своєю лінією. Між ними на лінії лежать «колоски» (непарна кількість). По сигналу по одній дитині з команди біжать до «колосків», беруть по одному колоску і повертаються, кладучи його до кошика. Потім біжать за «колосками» наступні гравці. Перемагає та команда, якій вдалося схопити останній «колосок».

Вчитель:

- Які молодці мишенята. Назбирали стільки колосків! Бери, Півнику, наш урожай і іди напечи нам, будь ласка, смачненьких пиріжків! (Півник бере кошики і йде)

ІІІ. Заключна частина( 5 хв.) 

1. Шикування.

2. Гра на увагу «Усе навпаки»

Вчитель показує певні рухи, а діти виконують їх навпаки.

3. Підсумки уроку.

- Ось і добіг кінця наш урок. Мишенята набігались, застрибались, зголодніли. А ось вже й пахнуть пиріжки. Півнику, неси вже мерщій! (Вчитель вручає гостям пиріжки в кошику, а дітям роздає у класі)

4. Організований перехід з залу до класу.



Создан 06 ноя 2016