Сайт вчителя початкових класів Непомнющевої Ірини Іванівни

 

Лісова прогулянка




Тема: «Лісова прогулянка»

Мета: - удосконалювати навички ходьби та бігу, стрибків з місця, подолання різноманітних перешкод;

-        розвивати вміння імітувати рухи тварин, виконуючи вправи, що супроводжуються музикою (аеробіка);

-        через рольову гру вчити пластичній імпровізації;

-        провести рухливу гру;

-        виховувати почуття колективізму

Тип уроку: урок - подорож з використанням аеробіки, пластичної імпровізації під музичний супровід.

Інвентар та обладнання: гімнастичні лави, малі м’ячі, корзинки, обручі, магнітофон, ки­лимки для кожної дитини.

Хід уроку

  1. Підготовча частина

1.        Організований перехід до місця занять.

  1. Шикування під музичний супровід.
  2. Повідомлення завдань на урок.

-                Сьогодні у нас незвичайний урок. Зараз ми здійснимо подорож до лісу. То ж давайте візьмемо з собою в дорогу хороший настрій,вірних друзів,веселу музи­ку,спритність і швидкість. А ось перед вами в’ється вузенька стежечка. По ній ми і дістанемось до лісової галявини. Нумо в похід!Праворуч!Кроком руш!

(Звучить музика)

  1. Різновиди ходьби та бігу.
  2. Перешикування            з одної шеренги в чотири.

-                Клас! На три, шість, дев’ять, на місці розрахуйсь! За розрахунком вперед кроком руш!

  1. Основна частина
  2. « Звіробіка»

-                Ось ми і прибули до лісу Йдучи сюди,на своєму шляху ви зустрічали різних лісових звіряток. То ж спробуємо під музику зобразити їх.

  1. Вправа-гра «Знайдемо ягоди»

- Ох, і зголодніли ж ми, гуляючи по лісу! Спробуємо знайти щось їстівне. Зараз пограємо та й ягід назбираємо!(Пояснення вчителем умов гри).

3.Пластична імпровізація «В театрі Буратіно»

-                Ой,щось ми трішки втомились...Сядемо на травичці і відпочинемо.(Звучить спів пташок)

-                Погляньте, так це не проста галявина,а чарівна галявина казок!

(Під музичний супровід окремі діти в костюмах казкових героїв імпровізують рухи відповідних казкових персонажів , а всі інші повторюють за ними).

-                Прийшов час вирушати додому!Давайте сядемо на велосипеди, щоб швидше дістатися рідної домівки.(Діти сідають на килимки обличчям один до одного, імітують рухи велосипедистів).

  1. III.       Заключна частина
  2. Шикування.
  3. Організований перехід до класу


Создан 06 ноя 2016